EHS instelling Jabra 920 PRO icm Yealink telefoontoestellen
Thijs ten Hagen
is een onderwerp begonnen
ongeveer 5 jaar geleden
Bij support hebben we van een aantal Partners de klacht binnengekregen van de combinatie Jabra920 - EHS36- Yealink
Klacht:
Oproep aannemen met de Jabra920 gaat prima, maar zodra je de verbinding wilt verbreken met de headset dan moet je 2 'a 3 keer de knop indrukken voordat de verbinding verbroken word.
Oplossing:
Verander de EHS instelling van de Jabra 920 in "Siemens Optipoint"
Hoe verander is deze instelling?
Houd beide volumeknoppen van de headset gelijktijdig ingedrukt totdat de gesproken melding "Setup" (Instellen) klinkt. Laat vervolgens de knoppen los. De functietoets word gebruikt om door de instellingen en waarden te bladeren
Blader door naar "Externe oproepbesturing" en verander deze in "(Siemens) Optipoint"
Dit is in tegenstrijd wat op de Jabra site geadviseerd word, maar dit word volgens Jabra binnenkort aangepast.
Thijs ten Hagen
Bij support hebben we van een aantal Partners de klacht binnengekregen van de combinatie Jabra920 - EHS36- Yealink
Klacht:
Oproep aannemen met de Jabra920 gaat prima, maar zodra je de verbinding wilt verbreken met de headset dan moet je 2 'a 3 keer de knop indrukken voordat de verbinding verbroken word.
Oplossing:
Verander de EHS instelling van de Jabra 920 in "Siemens Optipoint"
Hoe verander is deze instelling?
Houd beide volumeknoppen van de headset gelijktijdig ingedrukt totdat de gesproken melding "Setup" (Instellen) klinkt. Laat vervolgens de knoppen los.
De functietoets word gebruikt om door de instellingen en waarden te bladeren
Blader door naar "Externe oproepbesturing" en verander deze in "(Siemens) Optipoint"
Dit is in tegenstrijd wat op de Jabra site geadviseerd word, maar dit word volgens Jabra binnenkort aangepast.
1 persoon vindt dit leuk