Oplossing voor OSBiz payload issues in FR1 en FR1_HF1

Op 28 juni 2016 hebben we u gemeld dat we twee problemen hebben ontdekt in OSBiz X systemen in UC Suite mode. Gisteren hebben we voor de twee problemen een oplossing ontvangen van Unify. Deze issues zijn door SDC getest en als oplossing terug aan Unify gemeld.


De oplossing is ook voor u beschikbaar via de onderstaande link:


Link for download via web Server:
==========================
 

 

Systems (X1, X3, X5 and X8)*:

https://download.gsi-ms.com/sen_s/openscape_business/v2/MR1_FR1_HF2/osbiz_v2_ocab.tar

  

(*only for direct system upgrade. Local upgrade only works in systems with OCAB)

 

Server based systems (Business S or Booster Server):

https://download.gsi-ms.com/sen_s/openscape_business/v2/MR1_FR1_HF2/osbiz_v2_pcx.tar 

 

Bericht van 28 juni 2016:

Vorige week zijn er door SDC Support twee issues ontdekt in OSBiz X systemen in UC Suite mode. Deze issues hebben we uitgewerkt en als tickets gemeld bij Unify. Dit is gedaan op 22-6-2016.

De onderstaande problemen zijn geconstateerd in OSBiz V2 R1.1.0_185a en V2 R1.1.1_187.

 

De gemelde tickets zijn:

 

NA14904269, prio 1, Geen audio na aannemen UCD gesprek (Voorwaarden: ITSP, UCD, UC Suite tekstmelding en TDM tst)

NA14904316 prio2, Vertraging in audio na aannemen UCD gesprek (Voorwaarden: ITSP, UCD, UC Suite tekstmelding en HFA tst)

 

Voor de twee issues geld: als UC Suite tekstmelding niet wordt toegepast in UCD, dan zijn de klachten niet aanwezig.

Een workaround voor beide issues is: US Smart tekstmelding inrichten i.p.v. UC Suite tekstmelding.

 

Zodra deze problemen zijn opgelost, zullen we dat direct melden.

 

Zijn er vragen over deze issues, dan kun je contact opnemen met:

SDC Support Tel: +31 314 371160 of https://support.sdcgroup.nl

pdf

2 people like this