OSBiz payload issues in FR1 en FR1/HF1

Vorige week zijn er door SDC Support twee issues ontdekt in OSBiz X systemen in UC Suite mode. Deze issues hebben we uitgewerkt en als tickets gemeld bij Unify. Dit is gedaan op 22-6-2016.

De onderstaande problemen zijn geconstateerd in OSBiz V2 R1.1.0_185a en V2 R1.1.1_187.


De gemelde tickets zijn:


NA14904269, prio 1, Geen audio na aannemen UCD gesprek (Voorwaarden: ITSP, UCD, UC Suite tekstmelding en TDM tst)

NA14904316 prio2, Vertraging in audio na aannemen UCD gesprek (Voorwaarden: ITSP, UCD, UC Suite tekstmelding en HFA tst)


Voor de twee issues geld: als UC Suite tekstmelding niet wordt toegepast in UCD, dan zijn de klachten niet aanwezig.

Een workaround voor beide issues is: US Smart tekstmelding inrichten i.p.v. UC Suite tekstmelding.


Zodra deze problemen zijn opgelost, zullen we dat direct melden.

 

Zijn er vragen over deze issues, dan kun je contact opnemen met:

SDC Support Tel: +31 314 371160 of https://support.sdcgroup.nl


1 persoon vindt dit leuk